Click here for Myspace Layouts

Friday 2 December 2011

~Kak Arisya~

Nama ku Arisya.Umur..20 tahun..Aku berkahwin dengan lelaki yang hensem,tegap,rajin dan pandai menjaga aku.Nama lelaki yang aku ceritakan ini ialah Johan.

Aku sama Johan baru baru berkahwin.Hubungan kami yang rapat telah direstui oleh ibu bapa kami.

Pada suau hari,Johan pulang dengan keadaan mabuk.Aku tidak tahu apa terjadi dengan dia.Selepas dia melimpasi pagar halaman utama rumah kami,diat masuk bilik untuk mandi.Sebelum ini kami pernah mandi bersama.Tetapi sekarang idak lagi.Selepas dia mandi,aku masuk dalam kamar tidur untuk bertanya khabar dia.Dia verkata 'Saya baik..Awak??' ' Saya pun baik..Hurmm...' Selepas dia menjawab begitu,aku fikir dia letih dengan kerjanya.

Tiba tiba,dia memelukku!Dia mencium bibirku dengan penuh ghairah.Aku terkejut.Lalu aku bertanya 'Kenapa abang ni?' Johan menjawab 'Mari buat....' Johan tidak menghabiskan ayatnya.Lalu aku rasa aku faham apa yang dia mahu buat.

Johan merebahkan badanku ke atas katil.Disebabkan rumah kami ialah rumah banglo,rumah kami agak jauh dari rumah pangsa yang lain.Johan mencium bibirku dengan penuh ghairah sehingga dia puas.Lalu dia membuka baju tidurku dan tingallah badan ku berbogel.Johan memandan Gunung yang tertonjol di badanku dengan mata yang tidak berkelip.Aku tahu gunung yang berada di dada ku itu besar dan puncak gunung itu berwarna merah jambu.Lalu Johan terus menerkam gunungku itu dengan tangannya.'Ahhhhhh...ahhhhhh...jangan berhenti Johan..ahhhh...' Aku menahan kesedapan.Selama 5 minit Johan menyentuh gunungku lalu Johan mencium dan menghisap puncak gunungku.'AHHHHH....!' aku rasa amat enak ketika itu.

Setelah Johan puas dengan gunungku iaitu tetekku,Johan membuka semua baju yang dia pakai dan tinggallah badanya yang berbogel.Aku memandang batang pelirnya dan 'wahh..ada peluang aku malam ni' bisikku dalam hati.Dan Johan berkata 'Giliran awak pulak...Aku ingin melihat puki mu yang lebat itu.' kata Johan.Naik nafsuku.Aku terus membuka seluarku dan tertonjollah pukiku yang lebat ini.

'wahhh..' kata johan.dia lalu menyuruh aku menjilat pelirnya.aku mula rasa geli.tetapi lama kelamaan nafsu ku memaksa aku menjilat pelir nya juga.aku mula menjilat pelirnya.mungkin kerana nafsu johan,dia menolah kepala ku bertanya dia suruh aku hisap oelirnya.10 mnit aku menghisap plirnya,aku rasa puas tetapi johan belum berasa puas.Lalu dia memandang pukiku.Fulamak..Dia menjilat pukiku..'Ahhh..ahh.ahh..ohhahh..sedaaaappp....!'aku mengerang kelazatan.Tiba tiba dia berhenti.Dia menolakku ke arah bantal tilam kami lalu dia naik ke atas tilam.

Setelah dia naik ke atas tilam kami,dia menghampiri pukiku yang basah.Lalu dia memasuki pelirnya yang panjang lagi bsar itu ke dalam pukiku..'ahh ahh ahh' aku mengerang kesedapan lagi.Dia menyorong pelirnya ke dalam pukiku.Makin lama makin laju dan makin sakit dan makin sedap..Lalu Johan berkata 'Sayang abng nak pecut sudah ni!!Sedia ya!!1..2..3!!!!!' dia memecutkan air mani yang putih dan yang amat deras ke dalam pukiku.

Setelah dia mmecutkan air mani ke dalam pukiku, dia berkata 'Sekarang doggy ya.' aku hanya mengangukkan kepala.Dia memasukkkan balak pelirnya ke dalam pantat ku yang bulat dan yang masih dara. 'Sekarang ni abang dah dapat daramu!Hahaha'j. Sekarang dia menyorong pelirnya dengan laju.

13 comments:

  1. Tonton tv1, tv2, tv3, ntv7, 8tv, tv8, astro arena, astro ceria, astro prima, astro arena, astro ria, tv al hijrah, astro oasis, bernama tv dan banyak lagi untuk menonton Click link >>> http://tvradiostreamblog.blogspot.com/2013/11/malaysia-tv-online.html
    TV INDONESIA KLIK SINI >> http://tvradiostreamblog.blogspot.com/2013/11/tv-online-indonesia-indonesia-tv-online.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best nya cerita ni admin. Stim saya. Haha
      Ada siapa sini minat kerja online copy paste sambil main facebook?.
      Cari duit RM8000 sebulan pasif!
      Mohon ke blog saya untuk register percuma!

      [Jemput ke blog saya untuk tips Kerja Part Time Online]

      Delete
  2. CERITA LUCAH CIKGU
    http://ceritalucahcikgu.com/antara-birahi-dan-gairah/

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. I FOUND A Clash of Clans GAME GEMS GIVEAWAY FOR ALL CLANS! http://maxclashgems.com - you receive free C-o-C gems instantly! Everybody uses this now! (5HM3eRh8bl)

      Delete
  4. Nak layan Janda kesepian, lubang pantat masih ketat dan mantap, Whatssap/Wechat/sms lucah/ fon seks 0176878189

    ReplyDelete
  5. Berminat untuk beli vimax di malaysia. Jom semak laman web Vimax Malaysia. Kami jual vimax pada harga murah-murah sahaja.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete